søndag 6. desember 2009

Jul i Galleri Skjold



Det ville være en overdrivelse å si at det oser av jul i Galleri Skjold, men julen har ihvertfall så smått gjort sitt inntog hos oss og.


Jeg har lagt min elsk på denne tovede kjolen fra Tove Opheim. Veldig kledelig, og kan enkelt kles opp eller ned.

Kjolen kan supleres med flotte pulsvarmere fra samme damen. Og lue, for de som kler hodeplagg...


Eller hva med en lekker pute av Susan Wood? Denne passer både til advent og jul. Susan lager masse annet flott også, som disse tovede hjertene og blomstene.


Kanskje noen som drar kjensel på disse? Julepynten som ble produsert forleden dag har nå kommet på plass i galleriet.





Legg merke til den skjønne prikkeengelen som matcher det prikkete hjertet. Jeg tror nesten den ber om å få bli med hjem og henge ved siden av prikkehjertene hjemme....Engelen er laget av Randi Sevland. Ta en tur innom bloggen hennes og sjekk alt det lekre hun lager i glasskunst.

Ha en fin uke, alle sammen!

16 kommentarer:

  1. Der var julepynten din,ja! Og Randis flotte engel. Gallri Skjold har samlet et knippe av meget dyktige damer! Skulle gjerne ha tatt en tur.

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri vært i Bergen med omegn. Får mer og mer lyst til å ta meg en tur. Galleri Skjold skulle jeg gjerne har besøkt :)

    SvarSlett
  3. Heia!
    Her var det mye fint, håper dere får masse besøk i det koselige galleriet:)

    SvarSlett
  4. Har du eget galleri åååå deeet var fiiint :)))

    Skulle ønske jeg å hadde sånn et hus å hatt galleri i åååå heldig du er :))))

    Sååå fint det var!

    SvarSlett
  5. Ikke akkurat eget galleri, men er ihvertfall med der sammen med 7-8 andre brukskunstnere. Huset er kjempefint, og skaper en vakker ramme og god atmosfærene rundt tingene:-) Veldig heldig som får være med der.

    SvarSlett
  6. Å, det var koselig!!!
    Så moro å være med å drive sånn galleri da:)
    De vakre tigene du har laget kom fint fram da :)

    Klem fra Anett:)

    SvarSlett
  7. Flott innlegg du har laget, Barbro:-)

    Og heldig er jeg også, som får være en del av Galleriet:-)

    Klem...

    SvarSlett
  8. Her var kommet en del oppdateringer siste uken. Koselig lesning:) Du lager så mye fint. Du har ikke noen slike gaveposer/duftposer i lin liggende for salg? Ha en fin uke. Klem fra Anne

    SvarSlett
  9. Jeg synes det ser ganske julete ut der jeg!:) Nydelige ting!♥ Klem Heidi

    SvarSlett
  10. Så mange nydelige ting! Likte spesielt de hvite posene og hjertene ;o)
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg.
    Håper du får en flott uke!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  11. Hei på deg..

    Her var mye koselig og lekker pynt!
    Så fint med hvitt sammen med rødt...og litt prikker gjør susen:) Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Oi, der var det masse flott - nydelige ting du og de andre utstillerene har laget. Hi, hi - føler meg temmelig sikker på at engelen blir med deg hjem, for den passet jo perfekt til hjertet ditt :o)

    Ha en flott uke!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  13. UTROLIG mye fint,ja alt sammen faktisk:)
    Den kjolen ...ja,takk og den prikkete engelen..ikke stort å lure på!!Fin dag til deg og klem fra meg

    SvarSlett
  14. Så mye pent !! Så da ut som dere hadde fått julen godt på plass, spør du meg!! Og så blir det så pent når det henges opp på kvister og greiner!!

    HA en flott dag! Klem!

    SvarSlett
  15. Sååååå mye fint!
    Akkurat passelig julekoselig med alt det røde.
    Står utstillingen i hele desember???
    Hadde vært artig å tatt en tur :-)
    Tusen takk for koselige kommentarer hos meg :-)

    SvarSlett