søndag 27. juni 2010

Litt overveldet


I går dukket det opp en pen, liten bunke med det tidligere nevnte Norsk Quilteblad i posten. I bladet skulle det visstnok være en liten artikkel om meg.


 

Som viste seg å ikke være så liten, og som gikk over flere sider. Ble veldig overveldet, og nesten litt flau. 
Men litt sånn deilig flau, hvis dere skjønner hva jeg mener:-)


Jeg ante ingenting om hvilke bilder de hadde plukket ut, ettersom de har hentet de fra bloggen, så det var litt artig å se.

Her er et par av bildene i en litt større versjon:




Jeg har jo alltid drømt om  ære og berømmelse - og kjendisstatus, så jeg ser dette som et lite steg mot stjernehimmelen. Nå venter jeg bare på et rush av henvendelser. Og jeg er klar:-)


31 kommentarer:

  1. Så gøy og flott artikkel. Gratulerer!! Du er superflink!

    SvarSlett
  2. VEL FORTJENT:) Snakk om kometkarriere inn i kjendisenes rekker! Det liker vi godt, og så er du så flink så det er på tide at mange får øynene opp både for deg og arbeidet ditt:) GØY GØY GØY...men for meg ( som er en analfabet innen quilting) Går det an å få kjøpt dette bladet noen steder??? Klem

    SvarSlett
  3. Du er jo knallflink. Skulle berre mangle!

    SvarSlett
  4. Vel fortjent til gagns, sååå artig;) Kjenner jeg blir litt stolt selv over å "kjenne" en berømthet!!
    Sol deg i glansen, jeg synes det er såå fint!

    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Du har ingen grunn til å være flau...Det var en flott artikkel.Synes det var spennende å se hvordan du jobber. Det andre var akkurat slik jeg kjenner deg fra bloggen din.Kjempe flott og du kan være stolt for du er bare kjempe flink.
    Stor klem til deg

    SvarSlett
  6. Så gøy :) Det ble en veldig fin artikkel. Du lager jo så mye flott!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så morsomt, og så velfortjent, du er jo utrolig flink! Nyt ære og berømmelse, du vet jo best selv at det kreves mye jobbing, og derfor er vel fortjent. ;-)

    Alt godt fra Eirin

    SvarSlett
  8. Du er en skikkelig flinkis, altså! -Kanskje jeg skal gå og kjøpe meg mitt første (og sikkert siste) quilteblad?

    SvarSlett
  9. Flink er du, ikke rart de vil kaste litt lys på deg :)
    Ære og berømmelse er i anmarsj nå, det er jeg sikker på!
    Mamman min driver med litt quilting, og jeg kjenner mine egne begrensninger, slikt må nok slike som meg få i gave eller kjøpe :)

    SvarSlett
  10. Kjempe morro!! :O)
    Ha en god søndag,
    klem :o)

    SvarSlett
  11. Kjempe gøy. Du er utrolig flink og inspirerende.
    Klem fra Malu.

    SvarSlett
  12. Sa moro a fa litt anerkjennelse! Kjendis, na vet du!

    :-)

    ha en fin sondag!
    klem Mette

    SvarSlett
  13. Måtte jo tenke at din beskrivelse av artikkelen som "liten" kanskje var litt underdrevet? O gså går det ut til ca. 3000 medlemmer, så det er da en pen skare av syintresserte damer som leser om deg nå, foruten dem som leser bladet hos mor eller hos en venninne :-)

    Så flott at bladene kom kjapt fram!

    Bladene kan man ikke få kjøpt i løssalg, men man kan få kjøpt blader fra året før + tidliger årganger via nettsiden, og vil man ha årets blader, er det medlemsskap som gjelder ( medlemsskap tilsvarer omtrent et bladabonnemang på 4 utgaver av ukeblader...). Blader og medlemssskap, - via www.nqf.no.

    Takker igjen for positiv velvilje til publisering i bladformat :-)

    SvarSlett
  14. Har beundret bildene dine lenge, så dette var så absolutt fortjent. Morsomt å se hvordan du lager bildene.

    Kari :-)

    SvarSlett
  15. SÅ velfortjent Barbro - det bladet har skjønt det!!
    Ikke rart de har deg over flere sider , du syr jo så mye vakkert:-)
    Tror du på meg / oss nå?;-D
    Ha en super kveld, nyyt det !
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  16. Gratulerer! Skulle bare mangle så flink som du er. Gleder meg vilt til bladet mitt kommer inn Vågsfjorden ;0)

    SvarSlett
  17. Gratulerer Barbro!! Så flott og helt fortjent, du lager de vakreste ting!
    Klem : )

    SvarSlett
  18. Gratulerer jenta mi. Dette fortjente du, og alt ser kjempeflott ut.

    Du må legge av et blad til meg.

    Klem

    SvarSlett
  19. bildene dine fortjener oppmerksomhet. Du skulle virkelig hatt en utstilling bare med sånne flotte bilder du lager. Jeg er så glad for at jeg har et av deg.
    Klem

    SvarSlett
  20. Så morsomt og vel fortjent. Du er jo bare så utrolig dyktig.
    Hvis det er mulig og du har tid skulle jeg gjerne ville bestilt en vimpelrekke og kanskje to av de lyseblå hjertene med polkadotter.
    Tenker de har passet fint inn på soverommet.
    Klæmmer fra Susanne

    SvarSlett
  21. gratulerer kjære Barbro, dette var virkelig vel fortjent og kjenner nesten jeg blir litt rørt på dine vegne ♥

    SvarSlett
  22. Ååååå, dette fortjener du bare så masse! Gleder meg med deg. Klem Ellen :)

    SvarSlett
  23. Så bra! Spørs om jeg ikke må se om jeg finner bladet, slik at jeg kan lese om deg i papirform også :-)

    Klem fra Siv

    SvarSlett
  24. Gratulerer og vel fortjent,Barbro.

    SvarSlett
  25. Så flott og så utrolig moro!

    SvarSlett
  26. Heisan..

    Dette var kjekt, og det fortjener du!
    Jeg har hatt besøk denne uken og har derfor ikke fått åpnet bladet som ligger i posthaugen. Men det skal jeg gjøre nå:) Ønsker deg en fin ny uke, stor klem

    SvarSlett
  27. Så herlig med egen artikkel!! Nydelige bilder og du lager jo bare de aldeles aller vakreste ting.

    Vel fortjent!

    Nyt fame & glory! :)


    God ny uke!

    Sommerklem fra Tove

    SvarSlett
  28. Åh SÅ morstom Barbro og virkelig fortjent - flott at flere får vite om deg og din herlige, inspirerende blogg!! Gratulerer :)
    Nå er det tid for sommerferie her - så deilig!
    Ønsker deg en flott sommer - kose deg masse!
    Stor klem fra Solveig :)

    SvarSlett
  29. Så gøy!! Og vel fotjent, du som er så flink:)

    SvarSlett
  30. Sol deg i glansen, det er velfortjent :-)

    SvarSlett
  31. Så utrolig gøy! Gratulerer med artikkelen! :-)
    Sommer Klem fra Céline

    SvarSlett