søndag 13. juni 2010

På bestilling




Jeg har en venninne som er en sånn ihuga GG fan, og som blant annet ønsket seg hjerte og ugle etter fri GG inspirasjon på lyseblått prikkestoff. 


Det måtte vi prøve å få til. Har jo gjort noe lignende før. Over ser dere resultatet. 


Så får vi håpe og tro at det faller i smak hos en interiørglad dame:-)


Til slutt så vil jeg få gratulere min skjønne, snille og vittige bloggevenninne Pia med 100 000 besøkende på bloggen sin! Hiv deg med på Pias give away ved å trykke her:-)

Ha en fin søndag!

27 kommentarer:

  1. Å så fine, mange som liker disse fargene. Og du er så flink til å dekorere og sy. Har ikkje så mye GG selv, eller, blått bestikk og ei lita blå skål med kvite prikker + to grønne kjøkkenhåndklær og ei porselensteskjei. Det er jo litt da. Vil spare plassen til gamle lopper istedet.

    Ha ein fin søndag! Klem fra Mira.

    SvarSlett
  2. Tror GG burde ansette deg, jeg! Sa fint det ble!! Jeg har heller ikke noe GG (enda). Professoren hevder at noe ma ut for noe nytt far komme inn... vel, du kan jo sjekke bloggen min litt senere idag for a se hvor flink jeg er til a overholde det. ;-)

    SvarSlett
  3. De ble kjempefine! Jeg kjøpte flere GG hånduker i fjor, som jeg tenkte jeg skulle sy noe av...men jeg kommer hvist ikke i gang med den syinga...i dag regner det så...
    Det er i allefall inspirerende å se alt det vakre du tryller frem!
    Ha en super søndag!
    Klem : )

    SvarSlett
  4. Så flotte de ble...GG er nydelig fint...har en del her i heimen også ...Disse hjertene var veldig søte .Du er kjempe flink.
    Ønsker deg en fin søndag

    klem

    SvarSlett
  5. Ja, dette blir hun storfornøyd med! Kjempesøte og fine!!

    Ha en god søndag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. WOOOOW...Ja hun er bare SUUUUPERFORNØYD...Hvis det er hun som jeg tenker på altså;) Du er bare SÅÅÅÅ flink, jeg vet jeg gjentar meg selv, men jeg må bare få sagt det atter en gang. Du er KNALL!! See U:) Klem

    SvarSlett
  7. Kjempe skjønt hjerte og ugle.. Hun blir sikkert kjempe glad :) Blir så inspirert selv av å se på alt det fine du lager :)

    Ha en kjempe fin Søndag

    SvarSlett
  8. Dette ble jo kjempeflott! Regner med at hun blir fornøyd... :)

    Ha en fin søndag! Klem

    SvarSlett
  9. Knallfint Barbro - dette har du virkelig dreisen på!:-)
    Har meldt meg på hos Pia selvfølgelig:-)
    Ha en kreativ dag,
    klem,klem:-)

    SvarSlett
  10. Hvis ikke dette faller i smak, så vet sannelig ikke jeg.

    Du har gjort et nydelig arbeid, og jeg tror jeg har en liten mistanke om hvem som skal ha de.

    Klem

    SvarSlett
  11. Herlig ugle og nydelig hjerte i lyseblått med bomber! Kanskje du har i den røde varianten også med hvite bomber/prikker på?

    SvarSlett
  12. Å så fine ting du har sydd i de lekreste stoff, tenker mottaker blir fornøyd ja!! Klem

    SvarSlett
  13. Green Gate-ugle! For en idè! Men den var skjønn, både den og hjertet!

    SvarSlett
  14. Med fare for å røpe min totale uvitenhet om ting man kanskje burde vite, må jeg bare spørre; hva er GG?
    Men utrolig flotte var både hjertet og uglen. Sagt Med Hjerte samler på vakre hjerter og kunne absolutt ha likt et slikt ett. Må se etter dem i butikken... ;-)

    Alt godt på din flotte blogg, fra Eirin

    SvarSlett
  15. Hun må jo bli kjempe fornøyd. Nydelig Barbro !!!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  16. Nais,nais dette er gg ja!!
    klem

    SvarSlett
  17. Slettes ikke verst. Kanskje du kan inngår avtale med Green Gate om div. supplement til deres produkter :)

    SvarSlett
  18. Ååååååå -noe så nydelig!
    Du er bare kjempeflink og de skulle definitivt vært en del av GG kolleksjonen!

    Fantastisk!

    Ønsker deg en fin kveld og flott ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  19. Hm, kan vel ane hvem denne venninna er? ☺ Vi skal forresten nordover også senere i sommer, og da må vi ha et helt lass med klær med oss. Eller, jeg tenker det først og fremst blir 10 grader og regn, he he.

    SvarSlett
  20. Hi, i love your blog, it's beautiful.

    Kisses

    Ana ...from Brasil

    SvarSlett
  21. Stilige ugler og hjerter. Det er noe til deg på min blogg.
    Klem

    SvarSlett
  22. Kjempeherlig hjerte og ugle, og de falt iallefall i smak hos meg:)

    SvarSlett
  23. De ble kjempefine! Jeg likte hjertet godt - jeg digger hjerter!

    Klem

    SvarSlett
  24. Nydelig!!! Det faller garantert i smak!

    SvarSlett
  25. Fantastisk vakkert! Du er helt diggbart dreven altså!
    Makan så flink!!
    Nydelig Barbro - helt nydelig!!
    Ønsker deg en vidunderlig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  26. Den ugla var bare utrolig skjønn! Passa veldig godt til GG- skålene på bildet:)

    M

    SvarSlett
  27. Kjempeflott blogg som jeg kommer til å besøke ofte:)

    SvarSlett