torsdag 12. august 2010

Nydelig kolleksjon fra Noa Noa og to små pusekatter


For noen år siden syntes jeg lilla var en heller trasig farge, som passet best til de med fotformsko og Palestinaskjerf. Nå derimot kan jeg nesten ikke få nok, og liker lilla i alle mulige nyanser, selv om jeg er mest svak for den litt lavendelaktige varianten.

Så da gikk det som det måtte gå da jeg gikk innom Lilla Gorilla og fant en nydelig kolleksjon fra Noa Noa i en herlig lavendelfarge i vesle snuppemors størrelse. Den bare måtte bli med meg hjem. Til mitt forsvar skal det sies at Sara nå har blitt skolejente, og TRENGER klær til skolestart. Veldig viktig å presisere siden nordlendingen jevnlig holder seg oppdatert på bloggefronten. Og dessuten var klærne til en overkommelig pris:-)



Det er vel ikke rart at jeg falt pladask for dette skjønne strutteskjørtet? Det fins i en kjolevariant og, men det ble litt i overkant mye prinsesse for mor. Som skjørt derimot var det perfekt.


En kjempesøt genser i tynn, deilig bomull fant også veien oppi posen, nesten helt av seg selv....


sammen med strømpebuksen. Så nå satser vi på strømpebuksevær første skoledag:-)

Noa Noa  har forresten fra høsten 2010 begynt med babytøy. En helt utrolig nydelig kolleksjon som blant annet går i fargen over.*sukk* Det er enda godt jeg ikke har baby i hus lengre...



Siden jeg fikk litt dårlig samvittighet etter og ha vært ute og shoppet og brukt penger sånn rett etter ferien, så shoppet jeg litt til - et par pusekatter.... Men disse to søte pusekattene er altså sparebøsser,( fra Åhlens) siden jeg nå skal begynne et nytt og bedre liv som (små)sparer. Det blir nok helst 50 - øringer og kronestykker som finner veien nedpå her, men mange bekker små....:-)

16 kommentarer:

  1. Nydelige klær du har funnet - kjempefin farge, skulle noen ganger ønske jeg hadde ei lita snuppe jeg kunne kle opp i litt lilla og rosa :)

    Lykke til med sparingen. ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige lilla saker. De strømpebuksene er jo prikken over i-en i antrekket, så krysser fingre for overskya vær første skoledag, hi hi.

    SvarSlett
  3. Kjempefin farge :)Elsker lilla :)
    De har mye fint på Åhlens, min datter jobber der og det vil si at jeg er der ofte ;)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Åååå for noen skjønne klær, og så lilla som er SÅ fint:) Sybd jeg ikke har jenter:( Men de sparebøssene kunne jeg jo hatt hi hi.

    SvarSlett
  5. Kjempenydelege klær du har funnet til Sara.
    Eg har ingen småjenter lenger, så eg går fort forbi der barneklærne henger.
    Men vent til den dagen eg blir bestemor, då kjem eg til å gå fullstendig bananas,hehe.
    Søte pusekattsparebøsser også:)))
    Ha ein finfin dag.
    Klem H

    SvarSlett
  6. heisan..

    Nydelige lilla saker! Ja Noa Noa har mye skjønt, det er helt sikkert. Forstår godt du falt for dette:) Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Nydelige klær. En sånn strømpebukse kunne jeg tenkt meg. Hvorfor er det så lite kule strømpebukser til voksne???
    Lykke til med sparinga. Må innrømme at jeg er skeptisk, men go on, girl! :D

    SvarSlett
  8. Det var noen skjønne klær! jeg tror nesten vi må ha to slike skjørt og strømpebukser, og syrin lilla er en nydelig farge

    SvarSlett
  9. Lilla er herlig :-) Jeg var i London i høst, og da var jeg på Noa Noa - og DA hadde jeg råd til den lilla ullkåpa de hadde der ;-) Alle vet jo at man har MYE bedre råd når man er ute og reiser :-D

    Jeg har en liten sparegris, og hver dag slipper jeg på alt jeg har i lommeboka under tier'n, og det blir masse penger tilslutt :-) Du vet - mange bekker små osv...

    Lykke til med sparing og skolestart (nydelige prinsesseklær forresten)

    Klem Siv

    SvarSlett
  10. Herlig:D
    Flotte plagg til prinsessa, så hun gleder seg nok til slolestart;)
    Klart du er med, nå har jeg åpnet for kommentar i tovepia...skjønner ikke hva som er galt:D

    SvarSlett
  11. Hejsa ja Noa Noa laver noget lækkert tøj har selv haft en Noa Noa butik for 8 år siden så kender det meget godt :o) Klem Betina

    SvarSlett
  12. jeg var innom noa noa i byen i dag og så på høstklær til oss store prinsesser :o). og jeg kan love de har fått mye fint til oss og :o)
    hvis ikke jeg husker feil, så snek det seg en bukse med hjem.. hehe :o) kunne ikke motstå fristelsen :o)
    Nyydelig det du har snopt til skolejenten. KLART hun trenger noe nytt til skolestart!
    Klem J.

    SvarSlett
  13. Hun blir en skjønn førsteklassing! (Det ville hun vel blitt uansett, men...)
    Babyklærne har jeg ikke sett, og bør vel ikke se dem heller...
    HA en super kveld!

    SvarSlett
  14. "Viktig melding"!:

    Eg invitere te BLOGGTREFF (på kort varsel)! ;o)

    Hadde vore sååå gøy om me kunne fått te å treffast!!!

    Spre budskapet :o)

    http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/08/bloggtreff-pa-kort-varsel.html

    Og ingenting å sei på den kolleksjonen nei :o)

    Lilla e ein av yndlingsfargane mine, men eg e mest glad i dei djupare lillafargane må eg innrømma... :o)

    SvarSlett
  15. Ja, det var gode kjøp får en si!! Skal krysse fingrene for godvær fremover så veslesnuppa får brukt dem. Her bøtter det ned og spruter opp igjen, så jeg må nok i boden og finne støvler!!

    Klem!

    SvarSlett
  16. Hehehe, liker begunnelsen din for hvorfor du kommer med forsvar for handlinga di ;) klart lita jente trenger fint tøy til skolen! Det er helt sant som du sier til slutt; mange bekker små .. kos å lese, mye fint du har funnet :) Klem

    SvarSlett