onsdag 6. oktober 2010

Rosa tekstiler til inntekt for Rosa sløyfe - aksjonen


Jeg fikk spørsmål fra en i familen, som har vært rammet av brystkreft, om jeg kunne ha banneret til Rosa sløyfe - aksjonen på bloggen min. Sånt sier man selvfølgelig ikke nei til.  Samtidig så virket det liksom litt for enkelt å la det bli med det. Så i går formiddag bestemte jeg meg for å gi et lite bidrag i form av litt hjemmesydd, og noen stoffpakker, som jeg legger for salg her på bloggen. Og alt er selvsagt rosa:-)

Jeg har 6 hjerter (ca. 25 cm lange) i rosa Marimekkostoff til salgs til kr. 65,- pr stk. SOLGT


1 ugle i rosa Marimekkostoff til kr. 130,-  SOLGT


1 pose med 12 Marmekkoblomster (stivet med vlieselin) - fine til bordpynt og som applikasjon- til kr. 50,- SOLGT


Stoffpakke 1 med stoffbiter av rosa blondestoff, Marimekko, Tamo, Tilda og retrostoff
kr. 50,- SOLGT


Stoffpakke 2 med 1 stk retrostoff, 2 nydelige rosestoffer, blomsterstoff og prikkestoff fra Stoff og Stil
kr. 60,- SOLGT


Stoffpakke 3, stoffbiter fra Marimekko, Tamo, Tilda og Stoff og Stil
kr. 50,- SOLGT

Alt sendes portofritt.

Har du lyst til å kjøpe noe og støtte Rosa sløyfe - aksjonen, så kan du sende meg en mail (klikkbar mail på høyre side av bloggen).

Ha en fin dag!

21 kommentarer:

  1. så bra!! :) Jeg tar gjerne to hjerter og en pose marimekkoblomster :)

    SvarSlett
  2. ahr ...kan jeg få den ugla også? :) ... når jeg først er i gang? :))

    SvarSlett
  3. Jeg støtter gjerne og kjøper alt stoffet. Har det i slekta vi og . Hilsen Hege :O)

    SvarSlett
  4. Flott tiltak. Jeg låner bildet ditt og linker til aksjonen jeg også. Ikke det at jeg har 1000-vis av lesere akkurat, men likevel. Alt kan vel hjelpe på noe vis.

    Catje

    SvarSlett
  5. For et flott tiltak, men jeg ser at jeg er for seint ute, gitt. Så bra...egentlig..altså at mange andre var så interesserte i de flotte tingene dine også.
    Tusen takk for vakre ord inne hos meg. Jeg er lettrørt i dag jeg også. ☺

    SvarSlett
  6. Så flott at du gjør dette!
    Bra du har fått solgt unna, og den uglen var så fin!
    Ha en fin dag,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  7. Heisann! Her var det fleire som gjer noko for ei god sak, kjempebra! Eg ser at alt var utsolg, og det er også flott. Elles skulle vel eg har kjøpt ein liten stoffpakke. Vert iallfall ikkje sying utan det..he, he!

    SvarSlett
  8. Hei du:)

    Fantastiske nydelige ting! Så snill du er:) Helt enestående:)

    Klem:)

    SvarSlett
  9. Hei så mye fint du lager da...Jeg har veldig lyst på å bestille en ugle til min mor,hun samler på dem..legger meg til som følger,for her var det mye koselig,koselig om du kikker innom min blogg også.. Den rosa sløyfe saken er veldig viktig,skrev selv et innlegg om det på bloggen min i går...klem fra Fruen

    SvarSlett
  10. Så flott tiltak!
    Jeg er også med på å støtte rosa-sløyfe aksjonen. Har en i nærmeste familie som ble rammet.

    Klem T

    SvarSlett
  11. Utrolig flott tiltak, Barbro :-) Aha, nå skal jeg kjøpe, tenkte jeg - men for sen igjen :-/

    Ha en flott dag og klem fra Siv

    SvarSlett
  12. Så flott da.Bra tiltak,Barbro.
    Klem

    SvarSlett
  13. Hjelpe og trøste. Alt er jo solgt jo. Ble for sein der, gitt.
    Veldig bra initiativ, Barbro :)

    SvarSlett
  14. Kjempe flott gjort av deg!! du er flink og oppfinnsom!

    SvarSlett
  15. Fint tiltak, Barbro. Det er så flott at mange støtter aksjonen. Og du lager så mange flotte ting! Jeg synes spesielt ugla var kjempesøt :)

    Klem, Sylke

    SvarSlett
  16. Så fint tiltak, du er jo så kreativ.

    SvarSlett
  17. Så flott! Ikke overraskende var alt "revet" vekk før jeg fikk kommet meg inn på nett i kveld :(

    SvarSlett
  18. Nå renner faktisk tårene hos meg... snufs!
    Mor mi har hatt brystkreft 2 ganger, og både mormor og farmor dødde av kreft ser du.

    Eg ser jo at eg e altfor sein til å kjøpe nåken av dei flotte tingene du hadde for salg, men om du har nåke retrostoff liggende som du klare å gjørr deg av med, så vil eg veldig gjerna overbetale litt for det ;o) Men for all del ikkje føl press, du har sikkert fått maaange henvendelser.

    Seie det igjen; du e GOOOOD du snuppa!!!!!!!!!

    SvarSlett
  19. Hei igjen :o)
    Det går bra vettu. Eg var forresten og inne hos A Bit(ch)hy (kuuulaste bloggnavnet da :o)) og fant at dei luene som evt ikkje forsvinne på Give Awayen, donere eg te det prosjektet. Kanskje blir det nåken nye og :o)

    God kveld/natt videre du skjønnaste lille menneskebarn!!!

    SvarSlett
  20. Hola, your creations are absolutely adorable, your images beautiful and everything else you share is soooo lovely!!! Have loved your blog.
    greetings from Chile,
    maria cecilia

    SvarSlett
  21. For ett utrolig flott tiltak Barbro. Det skulle ha vært flere mennesker som deg.
    Jeg var jo selvsakt for seint ute til shopping her inne. Må begynne å henge mere med i svingene ser jeg :)

    SvarSlett