lørdag 15. januar 2011


Galleri Skjold har flyttet til Ulrik sine gamle lokaler på Nesttun, og hadde nyåpning av butikken i dag. Jeg rakk såvidt innom en tur for å knipse noen bilder mens mann og barn ventet i bilen. Jeg ble fort etterlyst for å si det sånn...


Dermed ble det en heller billig handletur, selv om det var flere ting jeg kunne tenkt meg. Disse nydelige hvite keramikkhjertene er jeg veldig svak for. Kunne tenkt meg et par til å henge i stuevinduet.


Dette er det kanskje noen som drar kjensel på. Selv om jeg ikke er med i Galleri Skjold lengre, så har jeg bidratt med litt småtteri til åpningen. 


Litt ugler, poser, vimpler og hjerter fra Barbros lille atelier fins i en krok ved barneklærne.


Hos Galleri Skjold finner du både smykker, keramikk, klær, malerier, tekstiler og glasskunst i skjønn forening i et koselig interiør og med særdeles hyggelig betjening. Absolutt verdt et besøk hvis du er på de kanter:-)




8 kommentarer:

  1. Takk for tips, der skal jeg innom neste gang jeg er på de kanter:))

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint! Må jo kommentere pulsvarmerne i forrige innlegg også, de ble kjempeflotte i ullfilt og med hjertepynten! Skjønner at kniven min har blitt sløv, den skjærer nesten ikke i 1 lag ullfilt lenger...

    Ha en fin kveld! Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Kjempespennende med en "ny" butikk i nærmiljøet, gleder meg til å ta turen innom der i nærmeste fremtid.

    Kan ikke du bestemme en dag i neste uke?
    Tirsdag, onsdag?

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så mye fint du viser....nydelige pulsvarmere og flotte bilder fra en butikk jeg gjerne skulle besøkt.
    Ser du har malt furudører også...jeg har 8 og har malt kun èn...fikk meget vondt i viljen jeg også og det har ikke gått over enda. Men håpet er jo stadig tilstede.....det er jo BARE å gjøre det!!
    Ha en flott kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Hei, for en nydelig blogg:-).
    Utrolig masse fint du lager, veldig innspirerende, nydelige kjoler.
    Min stemme går til deg:-).
    Legger meg til som følger.
    Ha en fin kveld
    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Ja gid jeg var på de kanter.......

    SvarSlett
  7. Ser så koselig ut der! Og din lille krok hadde mange godbiter :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med nominasjon og tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Ja det er rett og slett en seier i seg selv å bli nominert og ekstra hyggelig å bli nominert i en kategori med så mange flotte og kreative kandidater. Virkelig flott og inspirerende blogg du har.

    Ønsker deg en fin, fin søndag.

    SvarSlett