onsdag 8. juni 2011

Måtte bare...


Jeg hadde tenkt at dette skulle bli et fullstendig bursdagsfritt innlegg, men den gang ei. Det ble for fristende å knipse noen bilder av et lite utvalg av de flotte gavene. De var jo som skapt for blogging...


Det er nesten som man skulle tro at giverne hadde avtalt med hverandre på forhånd. Lest bloggen har de vel kanskje gjort:-)

Nydelig pute og vatteppe er fra en god venninne (og er kjøpt på Kremmerhuset) og rosa peoner fra en nær og kjær bloggvenninne (som nok foretrekker å være anonym, kjenner jeg henne rett...).


De søte Greengateboksene var en koselig, rørende og flott overraskelse fra min skjønne barndomsvenninne Emmeline, mens det nydelige perlesmykket med glasshjerte er fra snille Randi. Ta gjerne en tur innom den fine smykkebloggen hennes og bli fristet.


En av venninnene mine hadde til og med poser fulle av blomster og planter som hun har dyrket fram selv, og som jeg fikk i gave. Fantastisk kjekk (og miljøvennlig) gave!

Og sist, men ikke minst, fikk jeg en utrolig hyggelig og overraskende mail i går fra en tremenning som jeg ikke har sett siden barndommen, tror jeg. Min kjære tremenning driver med slekstsgranskning og hadde sendt med slektstreet mitt som gave. Tusen, tusen takk, Guri - en gave jeg setter umåtelig stor pris på!

Til dere som ikke har fylt 40; dere har noe å glede dere til:-)








24 kommentarer:

  1. For noe nydelige gaver :O))) Kan se ut som dine venner følger med i timen ja ...(på blogg eller moteverden forøvrig ) Kos deg med gavene og ha en strålende dag !!!

    SvarSlett
  2. Heldige deg! Sa mye fint. Artig med slektsgranskning og en fin gave a fa!

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at slektsrapporten falt i smak :-))

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har fått Barbro!
    Det teppet og den puten fra kremmerhuset har jeg sett på MANGE ganger og, har sååå lyst på det, hihi;)) Og smykkene var kjempefine.
    Gleder meg til jeg fyller 40 jeg nå!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Jeg skjønner jeg har mye å se fram til ja....bare 5,5 år igjen ;)

    Flotte gaver du har fått!

    klem fra umulie

    SvarSlett
  6. Vel overstått, og tusen takk for i går, Barbro:)) veldig koselig, og fantastisk gode kaker. (nå vet jeg hvor jeg kan bestille;) Flotte gaver fikk du også. Nei 40 er ingen krise... Det er hva en gjør ut av det som betyr noe;)

    Skjønn du er som linker til meg:) og veldig glad for at smykke falt i smak..

    Stolt klem:))

    SvarSlett
  7. Så utrolig flotte gaver du fikk!! Snille mennesker du har rundt deg :)

    Ha en fortsatt god kveld :)

    Klem :D

    SvarSlett
  8. Hei, og gratulerer med vel overstått bursdag! Så flotte gaver du har fått!
    Klem

    SvarSlett
  9. Så mange fine gaver!
    Gratulerer med dagen som var :O)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  10. Heldiggris du også, ser det ut som! :)
    Nydelige gaver. Veldig morsomt å få slektstre!

    Catje

    SvarSlett
  11. Vel overstått! Og flotte gaver da gitt! Da er det bare gleder meg til 40 jeg da, egentlig! ;O)

    SvarSlett
  12. Wow! Her var det mye fiiint. Og gratulerer med de 40! Utrolig!

    SvarSlett
  13. Åååå så mye fint du har fått.......heldig er du.
    Kjekt å få et slektstre sikkert også
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  14. Sååå flotte gaver!!! Flott med venner som vet hva man liker ;o)

    Gøy med slektstre!!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  15. ok!
    da skal jeg slutte å grue meg, og heller begynne å glede meg til de fantastiske 40.
    Overraskende gave fra Emmeline!
    mye flott! heldig!

    SvarSlett
  16. Kjære Barbro
    Gratulerer så mye med de 40. 40 år er fantastisk, skulle jeg ønske meg en alder så måtte det bli 40, ung, men alikevel voksen. Nyt det mens du kan, jeg er nok nærmere 60 enn 40 så jeg vet hva jeg snakker om,(og det går styggelig fort) men kreativiteten øker med alder og erfaring, dessverre strekker ikke kreftene alltid til for alt man vil, skal og må gjøre.
    Klem!

    SvarSlett
  17. Det er godt jeg har noe å se frem til..

    Så utrolig mange fine og kreative gaver du har fått det, blir jo rent misunnelig..

    Kan jeg spørre om hvor stort det teppet er? Jeg er på jakt etter et, men synes at de til GG kan bli litt vel dyre..

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  18. så mye fint du har fått!! det er 16 år til jeg er 40 hehe men har en søster som nettopp fylte 40 så da blir det gavedryss der:) ha en super dag!!!

    SvarSlett
  19. Så fine gaver du har fått!
    Gratulere med overstått:)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med fylteførti! Nydelig borddekke og gaver! Du er heldig! Deilige deilige farger...

    Har 30 års dag jeg til høsten, håper det blir like bra :))

    SvarSlett
  21. Så nydelige gaver du har fått! Det å få tilsendt et slektstre var utrolig koselig og omtenksomt gjort :)

    SvarSlett
  22. Ja det måtte du virkelig, og det er jeg glad for. Her er det virkelig folk som kjenner deg! Herlige gaver, midt i blinken.
    Gratulerer så mye med vel overstått! =D

    Nydelig skjørt over her, og flott bord under.

    Klem fra Huldrelevenet. :)

    SvarSlett
  23. Gratulerer med vel overstått! Hurra for deg! Flott at du også holder meg med selskap ;o)

    Det vatt-teppet måtte jeg kjøpe til meg selv for noen uker siden, helt nyyyydelige farger. Barbo-farger!

    SvarSlett