fredag 16. september 2011

I dag morges var det så kaldt at jeg måtte sy meg et par pulsvarmere, og fylle ved i vedkorgen, for sikkerhets skyld. Pulsvarmerne er i samme stilen som tidligere, med hjerter og påsydd love. Litt love må man ha i hverdagen:-)

Og så er det jo flott med pulsvarmere i grå ullfilt som matcher vedkorgen i filt. Man skal da ta seg godt ut når man er i garasjen for å hente ved. Det kunne jo tilfeldigvis slumpe forbi en nabo eller kjenning.

Pulsvarmere i ullfilt går fint å ha på seg, men sjal i ull fikser jeg imidlertid ikke; det stikker og klør!
Så myke og gode bomullsjal, gjerne laget av godt vaskete og brukte tekstiler (da blir de så grådig myke og deilige) er best:-)

Ha en riktig god helg!

15 kommentarer:

  1. Jepp, det er et must at vedkorgen og pulsvantene matcher:DDDDD Her i huset så er det Gubben, som henter inn ved, og jeg tror neppe han er interessert i pulsvanter, selv om det står LOVE på dem, og er aldri så flotte:DDDD Tror han går for arbeidshansker fra jobben, stygge og fæle. Men mulig at en flott korg kunne være tingen, i stedet for digre plastbægger fra Rama eller noe sånt, som han har en lei tendens til å legge fra seg på gulvet. Enda bedre hadde det vært om han kunne få lov å lagre veden inne i stua, det tror jeg han hadde satt veldig pris på:DDDD Men nå fyrer ikke vi så mye, fordi huset vårt er ganske bra temperert hele året. Jeg må bare huske å skru på radiatorene etter hvert, så vannet i dem blir varmt:DDDDD Ha en flott helg!! klemz grethe

    SvarSlett
  2. Så søte pulsvanter, jeg elsker alt med hjerter på! Absolutt plass til litt ekstra love i hverdagen ja.
    Helt enig med deg i at ull rundt halsen ikke er behagelig, koselig sjal du har sydd også.
    Ønsker deg en fin høsthelg,
    Klem T

    SvarSlett
  3. Fikk veldig lyst til å sy pulsvarmere jeg også. Blir så inspirert når jeg ser slike fine produkter.
    Riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Fine pulsvanter:)....og snasen vedkurv:)..måtte liksom stikke nesa helt ned i skjermen for virkelig å se at den var av filt;)

    SvarSlett
  5. For noen lekre pulsvarmere, de likte jeg!! Dyktige du ;))
    Ja ved må man ha nå utover, kos det! ,)
    Nyt høsten og god helg!!
    Klemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  6. Ah! Tusen takk for tips! Jeg har litt rester av ullfilt etter kjolen til niesen min, så da skal jeg forsøke meg! Beklager at jeg stjeler rått og hemningsløst fra deg. Håper du tar det som en kompliment :)

    Catje

    SvarSlett
  7. Så søte pulsvanter! Deilig å kan fyre opp i ovnen når gradene synker ute :)
    Ha en fin helg, klem.

    SvarSlett
  8. Ja hvem har ikke matchende vedkurv og vanter.......

    SvarSlett
  9. Du altså...Bare sånn i farten, på morgenkvisten, mens andre gnir søvnen ut av øynene, så syr du pulsvarmere SOM matcher vedkurven!! Jeg gir meg ende over... : )

    Flotte vimpelrekker har du laget også.
    KLEM!

    SvarSlett
  10. Hei!
    For noen lekkre pulsvarmere. Og det er jo klart at pulsvarmerene ikke er overlatt til tilfeldighetene;)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  11. Åh - så fine pulsvarmere du har laget! :)

    Riktig god helg!
    klem

    SvarSlett
  12. Åh - så fine pulsvarmere du har laget! :)

    Riktig god helg!
    klem

    SvarSlett
  13. Du høres så herlig livsnytende ut!
    Og de pulsvantene var jo flotte også!

    SvarSlett
  14. Lekre pulsvarmere, og nyttige! Vedkurven din var forresten veldig fin. Misunner deg energien din! :) Klem, Janne

    SvarSlett
  15. Hei! Jeg fant deg gjennom bloggen "My Corner og England". Nå har jeg bladd meg langt, langt bakover i bloggen din, og liker virkelig de fine bildene dine og alle de gode idéene. Gleder meg til å følge deg videre.

    SvarSlett