mandag 5. september 2011

Moro med tape

Tape i interiøret er jo veldig trendy for tiden. Og er det noe vi har nok av så er det tape. Nordlendingen har alltid et solid lager av tape liggende - i alle mulig farger - og både med og uten metallic overflate. Det sier seg selv at jeg bare måtte finne meg en taperull og prøve. Jeg gikk for svart non-metallic varianten.

For ikke så lenge siden så jeg et morsomt stylingtips i Rom 1-2-3, nemlig å å bruke tape istedet for serveringbrikker. Og ja, det ble ganske stilig, så jeg vurderer faktisk å tape "brikker" rundt hele bordet neste gang vi har middagsgjester.
Når man først er i tapemodus, prøver man seg selvsagt på ord og. Jeg er ikke veldig glad i skrift i interiøret, så jeg tror ikke tapevarianten blir en slager her hjemme, men man skal aldri si aldri...
Her kan man jo ha spillkveld med familien og ha Scrabble på veggen...


Om jeg skulle komme til å synes at tapeord er kult, så kan du være sikker på at familiens practical jokers ville finne på noen sprell som over her...

(Fanamilen er - for uinnvidde - et tradisjonsrikt løpsarrangement som går av stabelen her i Fana i september)




10 kommentarer:

  1. Hei på deg, sjekk denne linken:
    http://www.quiltinorge.net/viewtopic.php?f=4&t=2032&view=next

    SvarSlett
  2. Morsomt, satt akkurat og surfa på etsy itte passande tape te å henga opp bilder med :-) Stilig!

    SvarSlett
  3. Kult! Men jeg er så dårlig til å male, at jeg ville vært redd for at tapen dro med seg underlaget. Men her i heimen er det stor lykke, den nye symaskina har kommet i hus! Så kanskje det blir kjole til niesa mi i løpet av kvelden!! :)

    SvarSlett
  4. Den trenden har jammen gått meg hus forbi, du! :D Takk for tips, hehe! :)

    SvarSlett
  5. Artig!
    Likte spisebrikkene:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  6. VAr jo litt kult da....jeg kan også styre meg for allverdens veggord..noen er fine men ikke alle. Spisebrikkene var fin:))
    Ha en fin kveld;) Klem:)

    SvarSlett
  7. Jeg har heller ikke fått med meg denne trenden, tror nok ikke jeg er helt der.. hehe..
    Dessuten har jeg bare gaffa-teip i huset - og det skulle tatt seg ut som dekorering!
    Gleder meg til å se hva du finner på neste gang :)

    SvarSlett
  8. du e sprø som vanlig :) :) :) æ hadde heller ikkje fått me mæ denne trenden :) men du så arti -

    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Artig med disse bokstavene i alle varianter :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  10. Det var artig Barbro. Tenk så enkelt å vaske de dekkebrikkene da. Hi hi
    Klem

    SvarSlett