søndag 20. november 2011

Over all forventning

Julemarkedet gikk over all forventning, så dette frister absolutt til gjentakelse:-)

Absolutt all pynten på treet forsvant, så det står ribbet tilbake - uten at noen er lei seg av den grunn. 


De nydelige bjørkehjertene til Frøydis ble revet vekk. Og for alle oss som var grådig fornøyd med våre egne hjemmemekkete bjørkehjerter - vel, det var helt til vi så Frøydis sine. Det er noe annet når de er laget av en proff blomsterdekoratør.

Det er jo alltid spennende med hva som slår an på et julemarked, og foruten bjørkehjertene og hvit julepynt, så ble det tomt for pulsvarmere og vimpler.
Og tusen takk til Gjesdal Interiør for lån av det fine speilet på bordet og for posene! Kjekt å ha interiørbutikk som nabo:-) Mona delte villig ut hvite poser i ulike størrelser. Utrolig snilt! Så slapp kundene å få varene i krøllete Remaposer. Det er liksom ikke så stilig...
På toppen av det hele viste værgudene seg fra sin gode side, etter at det har regnet to dager i strekk. Og før det var det iskaldt. I dag var det mildt og fint, og perfekt julemarkedvær:-)

24 kommentarer:

  1. Har tenkt på deg, og hvordan det gikk. Så kjempekoselig du fikk det, skjønner godt at dette ble en suksess! Utrolig deilig å kunne arrangere julemarked rett utenfor stuedøra, slipper mye styr med frakting da.

    SvarSlett
  2. Kjekt at det gjekk bra, det ser i alle fall kjempefint ut! Og for ein flaks med veret!

    SvarSlett
  3. Mye fint der :) Syns hele ideen om å ha det i lekehuset var veldig bra :)

    Ta en titt her: http://www.egedenne.com/2011/11/introduser-din-blogg.html

    Jeg tenkte få samlet mange thumbnails fra mange ulike blogger, store og små, norske og utenlandske, til glede for lesere og blogger. Kanskje vi finner noen nye blogger å lese alle sammen? :) Slik kan vi få fremhevet flere blogger som ikke er på topplistene, men som fortjener oppmerksomhet. Bli med den som vil :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vellykket marked. Du er jammen flink til å få det til.
    Klem!

    SvarSlett
  5. Så utrolig gøy at dere gjennomførte dette, og ikke minst at det var vellykket!! Jeg skulle gjerne vært på markedet deres selv, så mye fint som dere hadde laget :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig flott, Barbro, deilig at salget går bra når man har lagt ned mye tid og krefter:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  7. Så kjekt at det gikk så bra... tenker det samme vært år ....å være med på julemesse..... men så blir det liksom ikke......skulle vel begynt tidlig å sy men....

    Mye fint hos deg ....flink er du

    Ha en avslappelde fin kveld

    Klem til dge

    SvarSlett
  8. Åh du hadde så mye fint Barbro! Er så glad jeg stakk innom :)
    Gratulerer med vel blåst julemarked!

    Klem

    SvarSlett
  9. Så utrolig gøy! Gratulerer med vel gjennomført marked.

    SvarSlett
  10. Så bra at ting gikk unna!! Vel blåst!
    Så er det bare å starte produksjonen til neste år; )

    KLEM!!

    SvarSlett
  11. Oi oi - oppdaget denne flotte bloggen i kveld! Denne siden skal jeg absolutt følge... !! God førjuls-bloggen videre!

    SvarSlett
  12. Så GØY at det ble en suksess;))
    Det regnet jeg jo også med ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Det var nok det mest intime og sjarmerende julemarkedet jeg har besøkt! Nå har jeg noen heldige venner som får Barbro gave til jul :)

    SvarSlett
  14. så herlig!!
    så kjekt at det gikk godt!!
    det var mye mye lekkert her inne, hadde jeg bodd her, så hadde jeg nok gått bananas!

    SvarSlett
  15. Søren og! Har jeg gått glipp av nok et julemarked!! Jaja, sånn går det når man ikke følger med..... :)

    SvarSlett
  16. Fy søren, så hærlig! Og så koselig det ser ut. Artig at det gikk bedre enn forventa :) Vel overstått!

    SvarSlett
  17. Heisann! dette så jo bare knall gøy ut! og så koselig det ble der inne som en egen liten butikk:) Ha en fin ny uke:)

    mage klemmer fra Yvonne =)

    SvarSlett
  18. Så kjekt å se bildene fra julemarkedet. Tipper dere hadde det kjempetrivelig.

    SvarSlett
  19. Ser ut som om dette har vært en superfin julemesse både for utstillere og kunder. Jeg ville synes det var herlig å komme til en sånn liten messe med så fine ting, og pynt både ute og inne. Solgte dere noe å spise og drikke? Det var jo så fint ute, at noen ville sikkert sitte litt i stolene med et pledd.
    Takk for fine bilder.

    SvarSlett
  20. GOSJ så mye nydelig og for noen herlige bilder.
    Tenk å ha mini butikk i haven.
    Nå er jeg ordentlig sint på meg selv, for dette gikk meg hus forbi :o(

    SvarSlett
  21. Hei søte:) Høres ut som et super flott julemarked, jeg visste dessverre ikke noe om d før jeg tilfeldigvis traff Frøydis på julemarked for steinerskolen i går, og hun fortalte meg om det.

    Lite blogginh på meg i det siste, men kommer snart sterkere tilbake;) Trengte en pause:)

    SvarSlett
  22. Her va da masse fint. Eg hadde desverre ikkje tid te å komma innom...skjer altfor masse her for tida, og dagane rase avgårde!

    Kjekt å få respons og god handel når ein stelle i stand sånt. Eg ska vera med på julemarked, og veit endå ikkje om da e ein lur idè...syns likssom alt som alle andre e so fint..og so e da vanskelig å veta kor masse ein ska laga..

    Ønske deg ei god og fin veka!

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  23. Så bra at det ble vellykka! Jeg mista mobilen min på vei mot Bergen... Føler meg helt handicappa uten...

    SvarSlett