lørdag 14. januar 2012

Papirgleder

Jeg liker godt å jobbe med papir. Det er så lite som skal til for å lage noe dekorativt. Man trenger ofte ikke mer enn en papirbit som bakgrunn for et bilde eller lignende for å gjøre det hele mer stilig og spennende. Dagens eksempler er nok en gang hentet fra et dypdykk i bildearkivet.
Trenger man noen fargeklatter i interiøret, så kommer en langt med fint papir, saks og lim.


Ja, man trenger ikke alltid saks en gang. Riving går fint det og.


Papirdekor kan være et fint alternativ til malekosten også:-)

8 kommentarer:

  1. Så kreativt! Mange gode ideer her! :-)

    SvarSlett
  2. Så nydelig 'rivebildet' var :-) Bloggen din ser så vårlig ut nå - herlig :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  3. Så flink med farger du at jeg dåner. Her tråkker jeg i grått og hvitt. Må få noen fargeklatter i gangen jeg holder på med etterhvert.
    Fine ideer du viser.
    God natt fra meg
    Randi

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Så nydelige bilder til inspirasjon...du er bare så
    utrolig kreativ med farger:) Digger dette altså!!:)

    Ha en flott og kreativ søndag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Flotte idder og kreativ hos deg
    Ha en fin søndag

    Klem til deg

    SvarSlett
  6. Eh, Barbro, DU kommer langt med papir. Du har TALENT for sånt. Jeg kommer IKKE langt med litt papir. For meg er det en gåte hvordan du klarer å trylle frem så masse fint. F.eks med papir.
    Hjerter får jeg til, da. Det skal jeg prøve å laget i løpet av våren. Vårhjerter.
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. Hihi :-)
    jeg er nok enig med EllenSand :-)
    DU kommer langt med papir :-)
    Nydelig igjen Barbro :-)

    SvarSlett
  8. Du er så kreativ, og inspirerende. Du bruker fantastiske farger, og jeg får lyst til å slippe alt jeg har i hendene og rett og slett kopiere deg.
    Men det blir ikke slik - ikke har jeg så flotte tapeter, ark og annet jeg trenger. Men jeg skal dit en dag, jeg også.

    SvarSlett