fredag 2. mars 2012

Skap og hyller får man som kjent aldri nok av. Dessverre var det ikke mulig å skvise inn flere skap i innergangen, men et par hyller var det i hvert fall plass til. Nordlendingen synes tidvis det er NM i ommøblering her i heimen, og sukket tungt da jeg kom drassende med et par hyller.


Stemningen steg ikke akkurat da jeg fjernet bildene som hang på veggen, for å gjøre plass til hyllene, og en håndfull skruehull åpenbarte seg. Da nordlendingen i tillegg bommet med et par av skruene da den ene hyllen skulle opp, gryntet han noe om at vi hadde Norges mest perforerte vegger.


Men jeg er sikker på at han blir fornøyd med de nye hyllene. Kjekt å ha kontorrekvisita lett tilgjengelig over Mac´en og slippe å leke Tampen brenner hver gang man trenger en binders eller tapebit. Elefanten som står så strategisk plassert oppå eskene med kontorsaker, kommer han nok sikkert til å bli litt mindre fornøyd med...


Gamle bilder og en innrammet avisartikkel om min bestefar fant jeg i en skuff, og det var på tide at de fikk komme til heder og verdighet ettersom de har stor affeksjonsverdi for meg.


Neste på planen er å få opp litt bilder i gangen, for å gjøre den litt mer personlig og trivelig, og lage en diger tavle som skal henge ved siden av dodøren sånn at nordlendingen også får med seg info om hva som skjer i heimen. Det er en del som går hus forbi der...

Ha en riktig god helg!


13 kommentarer:

  1. Jeg er veldig glad i hyller for da blir det et "brekk" på veggen og sånn som du har pyntet dem er jo veldig fint også :)
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Flott med hyllen der syntes jeg og artig med bildene.....tenker han blir fornøyd ettervert

    Ha en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Ved SIDEN AV dodøra? Du må ha tavle på INNSIDA av dodøra, det er mest effektivt. God helg!

    SvarSlett
  4. Slenger meg på Elisabeth sitt forslag...på innsiden av døra!! Alt av viktige beskjeder og lekser som må pugges for ungene må henges slik at øynene faller på dem når man sitter på do!! Hadde en kompis som pugget alle land og hovedsteder i Afrika på den måten: )

    Kontorkroken ble forøvrig kjempefin med hyller!! Og mye fint på hyllene: ) KLEM!

    SvarSlett
  5. Må le:) Synes jeg ser dere:)Flott datakrok!
    Ha en fin fredag!
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei på deg Barbro=) Så lekkert det ble!Og så stilig det ble med de gamlebildene og avisutklippet mixet med andre ting og farget=)

    Ha en strålende helg!! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  7. Hi, hi, alltid gøy med sånne prosjekter!
    Men fint ble det:)

    SvarSlett
  8. Hei Barbro.
    Så flott det ble, og jeg kan vel trygt si at kontoret ditt er adskillig mer ryddig enn mitt.
    :) Susanne

    SvarSlett
  9. Ja, du må ha tavla på dodøra, ikke ved siden av. Så fører du opp all info han burde fått med seg i løpet av dagen. God helg:)

    SvarSlett
  10. Fine hyller :-) Artig å få opp bildene av bestefaren din :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  11. Man har aldri nok hyller spør du meg!! Jeg drømmer om skapplass og hyller.. det sier sitt!!, hehe :) Koselig med bilder som har stor affeksjonsverdi :)

    God helg til dere :)

    SvarSlett
  12. Det var fint ja :) og trekket til den stolen- er det hjemmelagd?

    SvarSlett
  13. Hei Barbro!
    Hei, hi, det høres ut som stemninen hos oss enkelte ganger, når Bygårdsmannen blir satt til et oppdrag i retning av "så finner vi på no'ny for n'te gang"! Han synes aldri det er nødvendig med forandring, men er ikke sen om å si at "dette ble jo fint...hmmm"! Skruehull ordnes lett med sparkel, eller rett og slett et dypp med korekturlakk! HURRA for de lure forendringene, og her ble det jo riktig fint! Morsomt med innrammet avisartikkel!

    God helg til dere!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett