mandag 9. april 2012

Smått og blått


De store prosjektene ble det ikke tid til i påsken, men litt småtteri blir det alltid. En liten kasse til rommet til veslesnuppa ble dekorert med blå blomster. For blått må det være.


Blått er favorittyndlingsfargen min, som veslesnuppa pleier å si. Og når noe er favorittyndling, så skjønner man at det er alvor. Dermed ble lyseblå blomster fra servietter og tapet klippet ut og limt på en hvitmalt kasse.


Nå er ikke jeg så veldig begeistret for bokstaver i interiøret, men veslesnuppa og kusinen kjøpte hver sin bokstav på sommersalget i fjor, så den må jo selvfølgelig opp på veggen - med blå blomster den og. 


Neste prosjekt er å male slitent teakskrivebord i blåtoner til barnerommet. Jeg bare venter på litt sol og varme, så jeg kan stå ute og pusse det, uten å fryse. Så det skjer neppe denne uken heller. Alltid godt å ha en god unnskyldning for å slippe å gjøre noe:-)


Ha en fin kveld!

13 kommentarer:

  1. Hihi, min favorittyndlingsfarge er også
    lyseblått! :)

    Nydelige bilder!

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Så søtt! Jeg er også svak for blått.
    Fin kveld og uke til deg! : )

    SvarSlett
  3. Du har alltid prosjekter på gang! Vel overstått påske!

    SvarSlett
  4. Så fin lyseblå inspirasjon! Fin farge :-)

    Fin ny uke til deg!

    :-)

    SvarSlett
  5. Enig med vesla! Blått er flott, og favorittyndlingsfargen min også! Herlige 'blomsterkrukker' under her! :)

    SvarSlett
  6. Hei, og takk for koselig hilsen hos meg!
    Har blitt så alt for lenge siden jeg la igjen spor etter meg her inne, men jeg følger med.... ;)

    Så nydelig du har dekorert til lillesnuppa di - herlige avstemte farver, og lyseblått er jo bare fint da!!

    Ha en fin uke Barbro!

    Klem fra hildegunn

    SvarSlett
  7. Flotte bilder i fine farger......og jeg liker blått ...det er
    flott :)))

    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelige farger. Datteren min er også glad i blått og ville ha blått på rommet når det ble pusset opp. Fint papir/tapet du har brukt.
    Trude :)

    SvarSlett
  9. Nydelig blåfarge - fine prosjekter du har på gang :)

    SvarSlett
  10. Du lager så masse fint at jeg blir satt ut!! Blått og turkis er nok mine favorittyndlingsfarger også!!:)

    SvarSlett
  11. Nydelig blåfarge, ikke rart det er favorittyndlingsfargen :) Der ser du, at hun har gitt oss et nytt favorittyndlings-ord i tillegg :)

    SvarSlett
  12. Heisann:)
    Nydelige bilder, og flotte flotte farger... så kreativ du er:))
    Blått er også min favorittyndlingsfarge;)

    Ønsker deg en finfin ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder og fine blåtoner.
    Ellen :)

    SvarSlett