mandag 19. november 2012

I ramme



Jeg hadde tre like rammer liggende, og i løpet av forrige uke klarte jeg endelig få laget noen tekstilbilder som passet inni. Her er det siste bildet jeg laget. Nok et klovnebilde - men de er så morsomme å lage, til tross for at jeg egentlig kan styre min begeistring for klovner på sirkus og sånn. På bilder derimot egner de seg veldig bra:-)


Klovnebildet fra tidligere i uken kan skimtes oppe på hyllen.




 Og bare sånn for moro skyld har jeg med gedigent bilde på bloggen i dag, så her fins sikkert avslørende detaljer i form av både hybelkaniner og ujevne sømmer. Enjoy:-)



8 kommentarer:

  1. Jeg må bare bøye meg i støvet/"hybelkaniner" og gi deg et stort smil :)
    Blir så glad av dine klovner jeg Barbro !!

    Ønsker deg en fin ukestart :)
    Janne

    SvarSlett
  2. Du er så flink og kreativ,blir rett og slett glad over å titte innom bloggen din med alt det flotte du lager og i alle farger:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har laget :O)
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  4. Så herlige de bildene er! ELSK!
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  5. Ha ha, det var jo faktisk et stort bilde, måtte scrolle meg nedover her:) Men la ikke merke til noen hybelkaniner...

    SvarSlett
  6. Glade farger og koselig hos deg.Jeg setter stor pris på englebildet jeg kjøpte hos deg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Herlige klovnene dine :) Har jo to trykk fra deg som skal i glass og ramme, bare jeg en gang blir ferdig med oppussingen ;) ha en fin og fargerik uke :)

    SvarSlett
  8. Det ser SÅH bra ut, alt sammen!! Misunner de som kan ta turen innom julemarkedet ditt :)

    SvarSlett