tirsdag 22. oktober 2013

Gjenbrukskonkurranse



For de som er som liker gjenbruk og å lage ting selv, så har Terracycle en morsom konkurranse:


Terracycle  og TASSIMO ønsker at flere skal se verdien i gjenbruk. TerraCycle utfordrer deg derfor til å bevise hvilket potensiale avfallet, som vi ellers kaster, virkelig kan ha. I årets konkurranse ønsker vi at du skal lage en kreativ adventskalender av materialer og avfall som ellers ikke blir gjenvunnet. Jo mer kreativ jo bedre, kun fantasien setter grenser! 

For å motivere flest mulig til å delta i å spre dette budskapet ønsker TASSIMO å belønne vinneren med en splitter ny TASSIMO-maskin! Perfekt til vinterkosen, eller hvis du allerede har en TASSIMO-maskin – en perfekt julegave.







Fin-fin julepynt laget av gammel og ødelagt hekleduk
Så her er det bare til å finne fram dorullhylser og eggekartonger og slå seg løs:-) Jeg gleder meg til å se alle de kreative gjenbrukskalenderne, og jeg hiver meg gjerne med selv og.

Ja, egentlig kan man pynte et helt juletre av julepynt laget av gamle hekle- og strikkeduker:-)

Ha en fin kveld!





5 kommentarer:

  1. Jeg hiver meg nok ikke med... Kunne jo ha prøvd meg på en dorullnisse, men..?

    SvarSlett
  2. Så smart! Likte veldig godt stjerna di:)

    SvarSlett
  3. Slutter ikke å forundre meg over at du alltid har en blondeduk e.l du kan bruke til noe smart ;-) Kanskje man skal prøve seg på en gjenbrukskonkurranse :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  4. Du er jo ekspert på gjenbruk av tekstiler Barbro! Du er så kreativ og flink! Jeg er blitt imponert mange ganger over dine lekre kreasjoner, og du har gitt meg mye inspirasjon og gode tips! Elsker det! Tusen takk for at du har en så flott blogg!! :-)

    Liker veldig godt denne konkurransen! Elsker gjenbruk! :-)

    Stor klem fra fargehverdag Gina

    SvarSlett