lørdag 23. november 2013



Mange fant veien til dagens julemarked, og forhåpentligvis dukker det opp noen i morgen også:-) Ekstra gøy var det at alle juletrærne jeg hadde laget ble solgt. Jeg hadde noen ekstra liggende i kjelleren, så nå holder jeg på å male resten for å få de klar til i morgen. Hurra for hurtigtørkende maling!


Her er det julete hjørnet. Den fine lyslenken fant jeg til 19 kroner på Fretex, og den gamle kakeboksen oppe på hyllen fant jeg der også. To funn som jeg er riktig så fornøyd med.

Etter ønske laget jeg nok en rødstrupepute. Kan selvfølgelig brukes hele året, men passer spesielt fint til jul.




Og jeg må ikke glemme å vise de nydelige frøken fluesopptvillingene, laget av superflinke Maluba. Jeg skal sikre meg en av disse! Den søte solsikkejenten på øverste bildet er også laget av Maluba.


En god venninne sto for spiselige innslag i form av eplechips og karameller. Sistnevnte var himmelsk gode, og i morgen kommer ytterligere forsyninger, så da er det flere ting jeg må sikre meg:-) Mangler jo ennå noen kalendergaver...


Smykkene til min mor fikk også bein å gå på, spesielt de fine armbåndene. Og luer er alltid populært. Ettersom både mor og svigermor strikker luer, så har da veslesnuppa en intet mindre enn tosifret luebeholdning...


Helt til slutt et glimt fra det blå/lillahjørnet. Her har det også minket litt i løpet av dagen:-)

Ha en fin kveld!


6 kommentarer:

  1. Hei Barbro :)
    OIII så masse flott det var her.
    Koselige ting til å bli glad av.

    Ønsker deg en fin helg,
    Jeg gleder meg til å pynte til jul om ikke så lenge.

    Klem Margareth

    SvarSlett
  2. Masse fint :)
    Lykke til i morgen også!
    klem

    SvarSlett
  3. Så utrolig mye fint du har der, både som du har laget og andre. Synd jeg ikke bor i nærheten, hadde helt klart tatt turen. Håper det kommer mange, og at du får solgt mye! KLEM!

    SvarSlett
  4. Så koselig det må være å komme inn i julehytta! :)

    God søndag! :)

    SvarSlett
  5. Så mye fint!! Skulle gjerne vært innom på julesalg hos deg :)
    Jeg skal faktisk til Bergen en tur før jul! Tar gjerne imot tips på butikker du tror jeg vil like.
    Både bruktbutikker, og "nye" :D
    Ha en fin mandag!! KLEM!

    SvarSlett
  6. Så mye fint ...og dette har jeg gått glipp av :( får ta det igjen neste jul
    Mye fint
    Ha en fin uke

    SvarSlett