lørdag 8. februar 2014

Klipp og lim



Da var alle de 10 bursdagsinvitasjonene klare:-) Jeg har klippet og limt, klippet og limt, og klippet og limt enda litt til - og hatt det kjempegøy med å lage invitasjoner til bursdagen til minstemann. Ungene  lot seg rive med de og syntes det var stas å få boltre seg med fint papir, og til og med få lov til å klippe i bøker. De laget fine, små kort som vi skal ha liggende til diverse barnebursdager utover året. Et lite kortlager er alltid kjekt å ha!


Her er det Elsa Beskow og Disney i skjønn forening:-)


Bambimotiv blir vi aldri lei av her i huset:-)


Ha en fin dag!


7 kommentarer:

  1. De ble kjempefine. Og så smart å bruke en ødelagt bok på denne måten.
    Noteres bak øret.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Nydelige invitasjoner! Tenk så koselig å få så forseggjorte innbydelser. :)

    SvarSlett
  3. Veldig kreativt og kjempefine :).

    SvarSlett
  4. Herlige kort! Jeg har også brukt motiver fra barnebøker til lignende prosjekter, men jeg har kopiert de aktuelle bildene. Hadde ikke råd til å klippe i bøkene.

    SvarSlett
  5. Så lekre! Disse må jo rammes inn og henges opp! Hadde blitt så glad om et av mine barn hadde fått en slik invitasjon!! :-) skikkelig kunstverk! :-)

    SvarSlett
  6. Nydelige :-)
    du er sååå flink :-)
    jeg tror alt du tar i , blir søtt :-)

    SvarSlett