onsdag 5. mars 2014

Påskepyntinspirasjon



Jeg elsker jo absolutte alle former for høytider og merkedager hvor jeg får litt ekstra inspirasjon til å være kreativ. Så for min del har allerede nedtellingen til påsken begynt:-)


Symaskinen har stort sett stått og samlet støv siden jul, men nå er det på tide å hente den fram igjen for her skal det sys både påskeharer og påskefugler. I år blir det nemlig hjemmepåske, og da er det jo kjekt å pynte litt ekstra.


Noen av mønstrene til påskepynt finner jeg på nettet eller i bøker og blader, andre tegner jeg selv. og er du ikke så glad i å sy, så er jo påskepynt i papir kjempefint det og:-)


Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Kjempesøt kanin!
    Ååh, som jeg gleder meg til tiden frem mot påske. Det er så mye fint som kan lages til påskepynt, og fine pastellfarger overalt! :D

    SvarSlett
  2. Påske er den beste høytiden spør du meg. Null stress med gaver, bare kos og tid med familien!
    Og mye fargerik pynt! Gleder meg :D

    SvarSlett
  3. I like your rabbits ... like always great colours :-)
    Greetings, mimi

    SvarSlett
  4. Du er så flink!!
    Nydelige de små påskeharene ♥

    SvarSlett